" Walau perjalanan hidup aku tidak sempurna sebagaimana kalian, namun aku masih punya kehidupan untuk dibingkiskan. Setiap apa yang berlaku akan tersimpan rapi, tidak akan pernah luput dari kotak memori"

Tuesday, June 3, 2014

Selamat menghampiri kematian Nur Nadiah Syuhada.

20 MEI 1994
20 MEI 2014

20 TAHUN.

Telah mendaki lagi satu ank tangga usia ku,
Semakin aku menghampiri kematian,
Ya Rob, Terima kasih Tuhan kerana masih memberi pinjam nyawa hingga ke hari ini,
Sempat kan aku bertemu Ramadhan tahun ini..
Terima Kasih Emak kerana melahirkan,
Terima Kasih Ayah kerana melindungi,
Terima kasih keluarga kerana menjadi tulang belakang,
Terima kasih buat kalian yang mendoakan..
Alhamdulillah..Syukran Lakum biddua'ikum..
Aku hargai..
Semoga kalian dilimpahkan kurnia dan kesejahteraan hidup..
InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment