" Walau perjalanan hidup aku tidak sempurna sebagaimana kalian, namun aku masih punya kehidupan untuk dibingkiskan. Setiap apa yang berlaku akan tersimpan rapi, tidak akan pernah luput dari kotak memori"

Friday, August 23, 2013

Merdeka Raya ? sangaatt..

Ok..hari jumaat yang heaven..!
xde class..aku memang suka kalau xda kelas ni..
tapi nak buat kelas ganti..aku memang liat..hehe..
alaahh..macam la korang suka kelas ganti kan,kan,kan ?
sape suka baik ngaku..?! *hayun pisau*
kelas xde sebabnya ganti dengan jamuan Merdeka Raya..
ok,jamuan aku suka,,
tapi kalau dah bersesak2 tahap gaban..
aku memang xsuka..
rela aku x makan..
tapi disebabkan breakfast pun x pergi sebab bangun lambat,ingatkn ada kelas..
so, dengan berat hati beratur la tengah panas tu..
hujan rintik2 di tengah panas lagi membuat kan aku rasa berasaapp..
nampak x asap tu.. *baik cakap nampak cepat !*
k,gurau,xlawak pon.
so,beratur punya beratur dapat lah ambik askrim free,makan laksa johor..

kau nampak x ayam golek die..?? 
bila kau beratur kau akan rasa redho giler bile tengok dalam mangkuk tu ayam kau cane..
sedih kan,kan,kan..
malas nak beratur panjang2 sebab aku serabut ramai2..
k..aku balik dulu..
assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment