" Walau perjalanan hidup aku tidak sempurna sebagaimana kalian, namun aku masih punya kehidupan untuk dibingkiskan. Setiap apa yang berlaku akan tersimpan rapi, tidak akan pernah luput dari kotak memori"

Sunday, April 29, 2012

renung2kan..=)

(jangan cepat membuat tujahan terhadap orang lain..walaupon ayat ni copy paste,tp mknenye mendalam bg aku..manusie2 zaman moden skarang ni pantang tengok orang keluar ayat baek2,mule la dok bahan itu,bahan ini..)

Dgn mengeluarkan kata² agama , tidak semestinya aku seOrg alim. 
☆ Dgn mnasihati Org lain , tidak pula bermaksud aku ini adalah Org yg sebaik²nya dan tidak melakukan kesalahan.
☆ Aku cuma insan biasa , yg mempunyai keinginan dan kelemahan seperti kamu.
☆ Cuma aku ingin berkOngsi , apa yg aku pelajari dan apa yg aku tahu.
☆ Dan juga mengingatkan diri sendiri dan sahabat² , supaya menjadi lebih baik dari sebelumnya..

 

No comments:

Post a Comment